Croc Life
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Eten halen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fang

Fang


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-08-09

Croc profiel
Groep:
Partner: !?... ll_ll/\,* *raakt in shock*
Status: Gezond

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Eten halen   Eten halen Emptyza aug 22, 2009 5:29 am

Fang zwom rond in het tourgebied, ze wachtte op de tourboot. De mensen in de tourboot gaven haar vaak te eten. Het was moeilijk om eten te vangen omdat haar prooi haar al van verre zeg aankomen alleen als het water heel troubel was of er zwom toevallig net iets over kon ze het vangen. Dit was een stuk gemakkelijker. Het geronk van een motor klonk, er kwam een tourboot aan. Fang ging een beetje in het zicht liggen, de boot minderde vaart en stopte vlakbij, de begeleider sloeg met zijn hand in het water: eten! Fang dook onderwater en zwom vlak over de bodem naar de boot toe op het gespetter af. Ze wachtte even en zwom toen snel omhoog, zodra haar snuit maar een paar milimeter uit het water was opende e haar bek en hapte ze naar de hand. De man trok snel zijn hand weg, Fang kwam voor 1,5 meter het water uit en viel toen weer terug. De an sloeg nu met een vis op het water en gooide die naar Fang die hem handig opving en naar binnen werkte. De toeristen in de boot klapten uitgelaten. De man gooide nog wat vissen en startte toen de motor. De boot voer veder en liet Fang achter, ze ging weer terug naar het plekje waar ze daarnet lag en wachtte op de volgende boot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 36

Croc profiel
Groep:
Partner:
Status: Gezond!

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 12:20 am

Opeens kwam Mushii er ook aangezwommen, want ze had eigenlijk al wat honger. Ze zag ook de mensen in die tourboot die de andere volwassene krokodil eten gaven, en ze wou ook wat eten. Maar ze kreeg helemaal gaan eten te pakken, toen keek ze plotseling beetje verdrietig naar Fang. Er kwamen krokodillen traantjes uit haar oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fang

Fang


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-08-09

Croc profiel
Groep:
Partner: !?... ll_ll/\,* *raakt in shock*
Status: Gezond

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 12:39 am

Wish zag aan de andere kant van de boot twee oogjes bovenwater uitsteken, de boot was weg en daardoor zag ze de oogjes ineens. Ze zwom er rustig heen 'heey wat is er?' vroeg ze, zelf was ze nog niet volgroeid maar ze was wel volwassen 'waarom huil je?' ze keek de kleinere krokodil aan. Ze kende haar niet maar als ze kon zou ze helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 36

Croc profiel
Groep:
Partner:
Status: Gezond!

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 1:14 am

( Wish ? )

Opeens zag ze dat de andere volwassene krokodil naar haar keek, dus keek ze maar terug naar haar. "Ik heb honger." antwoordde Mushii op haar vraag. "Ik kreeg geen eten van die mensen op die tourboot." huilde Mushii ineens opnieuw. "Ik ben trouwens Mushii." zei Mushii ineens, want ze wou zichzelf al voorstellen aan haar. "En wie ben jij dan eigenlijk?" vroeg Mushii dan ineens nieuwsgierig terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fang

Fang


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-08-09

Croc profiel
Groep:
Partner: !?... ll_ll/\,* *raakt in shock*
Status: Gezond

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 1:21 am

(jup, noem me maar Nadia. Ik speel ook Sky op DW)

Fang keek naar de plek waar ze de boot het laatst had gezien 'misschien moet je gaan jagen als je honger hebt' stelde ze voor de andere krokodil barstte opnieuw uit in huilen 'je hoeft niet te huilen daarom jij hebt het eten van de mensen niet nodig je kan toch jagen?' suste ze 'mijn naam is White Fang, noem me maar gewoon Fang'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 36

Croc profiel
Groep:
Partner:
Status: Gezond!

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 1:26 am

( Ok aangenaam Nadia, noem mij dan maar Mimi en wat is DW want ken al die afkortingen niet )

Maar Mushii was eigenlijk nog maar een jonge krokodilletje, die eigenlijk nog nooit heeft gejaagd. "Hoe zou ik dan moeten jagen op mijn eten?" zei Mushii een beetje aarzelend, en keek Fang ineens aan. "Aangenaam White Fang, zal jou dan maar Fang noemen." zei Mushii, ze vond het eigenlijk wel een mooie naam. Haar naam vond ze eigenlijk maar niks. "Mooie naam heb jij trouwens." zei Mushii opeens maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fang

Fang


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-08-09

Croc profiel
Groep:
Partner: !?... ll_ll/\,* *raakt in shock*
Status: Gezond

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 7:51 am

(DW is Dragon World http://dragonworld.forumotion.com/portal.htm)

Fang keek naar Mushii, nog nooit gejaagd... 'nou angezien jij nog niet groot genoeg bent voor een zeebra, gnoe of ander landdier... meestal eten jonge krokodillen insecten en hagedissen kijk zo' er vloog een libelle over en Fang hapte hem uit de lucht. Ze glimlachte om het complimentje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 36

Croc profiel
Groep:
Partner:
Status: Gezond!

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 11:45 am

Ze keek naar Fang hoe ze een libelle ving. Mushii begon haar hoofd te schudden. "Ik lust helemaal geen insecten en hagedissen." zei Mushii plotseling ineens, en keek Fang dan weer aan. "Misschien kunt jij voor mij gaan jagen en mij dan eten brengen?" vroeg Mushii ineens, eigenlijk best wel wat onbeleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fang

Fang


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-08-09

Croc profiel
Groep:
Partner: !?... ll_ll/\,* *raakt in shock*
Status: Gezond

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 12:36 pm

Fang schrok een beetje van de vraag, zelf kon ze wel jagen maar het ging bijna altijd mis omdat ze zo wit was, dieren zagen haar al van verre aankomen. Ze zuchtte en wendde zich van de kleine Mushii af, Fang dook zonder iets te zeggen onderwater en zwom weg. Ze liet Mushii achter terwijl het geronk van een boot in de verte klonk. Onderwater kneep Fang haar ogen dicht terwijl een traan achter haar in het water achterbleef en ze uit het zicht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mushii

Mushii


Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 23-08-09
Leeftijd : 36

Croc profiel
Groep:
Partner:
Status: Gezond!

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptyma aug 24, 2009 3:11 pm

Mushii zag dat Fang erom schrok, maar ineens dook ze onderwater en zwom ze weg. Maar ze kon haar juist nog bijhouden, en zag haar dan net nog een traan achter haar dat in het water achterbleef. "Wacht!" riep Mushii ineens. "Waarom liet jij nou eigenlijk die ene traan achter?" vroeg Mushii ineens nieuwsgierig, ze denkt wel dat Fang zou schrikken dat ze ineens zo snel al bij haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fang

Fang


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-08-09

Croc profiel
Groep:
Partner: !?... ll_ll/\,* *raakt in shock*
Status: Gezond

Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Emptydi aug 25, 2009 2:55 am

(Ik ben het topic uit, een traan zie je trouwens niet in het water
-.-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eten halen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eten halen   Eten halen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eten halen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Croc Life :: Mensendorp :: Tour gebied-
Ga naar: